Problemet med en blogg!

Jag är jättebra på att komma på vad jag ska skriva, problemet är bara att skriva ner det.

Senaste dagarna har jag velat kommentera Rosa Bandet kampanjen, berätta om min sorg och fundera kring det mesta!

Nyss kollade jag min bloggrunda och såg mitt första ”Style by Kling” Det var min favorit Claudia Galli som visade sin garderob.
Hon är härlig och Elin Kling var helt okej också. Har nog bara inte tagit mig i kragen och kollat på hennes program.

Orättvist att både Elin och Claudia kan köpa marc by marc jacobs väskor bara sådär. Jag vill också ha!

Fanns en fin 2006 som det stor CRAM på. Hittar ingen bild nu. 
Men nu är det i alla fall så att det är tur att jag är ett orginal och special.

Ha det fint i dag!
Vet någon om vilken väska jag menar är jag evigt tacksam!

Lämna gärna din tanke

