GRÖNT PAKET HAR ANLÄNT

Är med i Pocket och Prassel 4.0 hos en bok om dagen och nu har jag fått mitt paket!

Det var en Min bokblogg som var min bokbytarkompis eller Anna!

Jag fick en rosa fin bok med titeln Lovligt byte av Janet Evanovich. Lovande titel och första orden på baksidan lyder;

Traktens Casanova och en blåögd oskuld. Kan ju bara vara bra!

Den andra boken är av författaren till Vindarnas ö, en bok jag har tre exemplar av men inte läst ett enda av dem. Denna boken heter Ödets hav och författaren är då alltså Elisabet Nemert.

En liten ätbar chokladklubba och det bästa med allt!! TVÅ kartor med scrapbooking tags.

Tack Anna!

One thought on “GRÖNT PAKET HAR ANLÄNT

  1. Kul att du gillar ditt paket. Du kommer gilla båda böckerna. Janet Evanovich kommer få dig att skratta och om du gillar boken finns 13 till att läsa 🙂
    Ödets hav är en underbar spänningsroman med en kvinna en stark kvinna i huvudrollen.
    Ha det bra

    Gilla

Lämna gärna din tanke

