Ämne 02 – Tre bilder jag gillar


Att välja tre är svårt! Ska man ta som man gillat länge, som man är nöjd med, något jag brukar fota. Men här blir blandat.

Första bilden är en som min vän Lydia Gustafsson har tagit!

Den är på min extrasyster Amy och på mig. Våra händer som visar kärleken!

Bild 2 som jag gillar är denna tog jag i somras på ett scoutläger. Jag älskar att fota eld, blir så vackert!

Sista av tre bilder jag gillar är:

Så det blev en favorit, en jag brukar fota och en jag är nöjd med!

Lev väl!

2 thoughts on “Ämne 02 – Tre bilder jag gillar


  1. Fint armband!!! Vill ju såklart vara med och gissa: Kan det vara en ”bubbla” Du vet en gammal folkvagn… eller kanske inte… Gissar på det iaf!
    Blev örhängena bra? Hoppas du är nöjd!
    Kika gärna förbi igen när du har vägarna förbi!
    Stor Kraaam från mej!

    Gilla

Lämna gärna din tanke

