Nu tänkte jag starta en 15 dagar 30 ämnen!

Jag har en till blogg, eller två. Men en som jag nu bestämt att ha kvar. Där är jag personlig och där har de som känner mig utbyte av att läsa. Så klart CharlieFraes jag menar då.

Men jag ska också börja med en 15 dagar med 30 frågor. Några kommer besvaras här och några på Charlie Fraes bloggen.

Frågorna är:

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Tre bilder jag gillar
Dag 03 – Det här gör mig riktigt glad
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Hur man vinner mitt hjärta
Dag 06 – Böcker som har betytt mycket
Dag 07 – Mina syskon
Dag 08 – I min handväska
Dag 09 – Mitt smink
Dag 10 – Den här veckan
Dag 11 – Mitt rum
Dag 12 – Min dag
Dag 13 – Min bästa vän
Dag 14 – Om det vore min sista dag
Dag 15 – Den här musiken blev det idag
Dag 16 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 17 – Mina drömmar
Dag 18 – Något jag inte kan leva utan
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 19 – Min perfekta dag
Dag 20 – Min barndom
Dag 20 – Min framtid
Dag 21 – Några drömmar jag har
Dag 22 – Bloggarna jag läser
Dag 23 – Mina senaste inköp
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Mina fem favoritplagg
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Det här saknar jag
Dag 28 – Dåliga vanor
Dag 29 – En dag som pensionär
Dag 30 – Vad jag vill uppnå i livet

Endel kan verka samma men det är ju upp till mig att ge er en läsupplevelse.

Sen kanske vissa ämnen ändras och gärna för mig! Jag vill gärna att ni kommer med bättre förslag. Gärna så de har lite kulturanknytning. Fråga eller ge förslag!

Lev gott!

p.s första inlägget är redan inne på Charliefraes vill du veta mer om mig kolla in! d.s

Lämna gärna din tanke

