Ämne 11 – Mitt rum!

Önskan är att mitt rum ska vara där jag inspireras, där ska det hänga bilder på stora konstverk, vänner, händelser. Allt som ska få mig att vilja pyssla, skriva och producera.

Just nu är väggarna tomma! Bokhyllor finns, inspirationshyllan är full av broschyrer, lappar men inget hamnar på väggarna!

Den enda bild jag har från mitt rum på Råslätt är denna!  Den är däremot lite inspiration! Radio och skivor, burkar och gammalt!

One thought on “Ämne 11 – Mitt rum!

  1. Eller så kan man tänka att ”frånvaron av intryck ger möjlighet för dagens alla intryck att bli till uttryck”?…Öh..hoppas att du förstår vad jag försöker säga!

    Gilla

Lämna gärna din tanke

