Kärlek och Jippie! (Ämne 12)

Kärlek på lasarettet

Hoppas er dag blev bra! Vad säger ni?

Min blev nästan bara bättre och bättre! Morgonbiltur med Mr. T, Sova på soffan innan den bästa Radio Anna klev in. Förberedelser och intervju med en glad bildoktor. Sen lunchen på Max som blev tur till Myrorna i Jönkan som blev inköp som blev handling på Maxi och som tillslut blev mys på golvet och Vaniljlatte!

Sen lite puss av T och tillslut VINST!

Garderobsbutiken

JAG VANN! Jag brukar inte tävla men när det var hos Garderobsbutiken var jag bara tvungen. För att vinna behövde man ge sig själv en komplemang i kommentarena och jag vann andra pris med dessa rader:

Jag är stolt över mig själv att jag istället för hoppa av min journalistutbildning när jag inte fick praktik, utan vände det hela till något bra ihop med Anna och startade RADIO Precis. Där utvecklas jag varje dag och i fredags (110204) var jag BÄSTA radiomänniskan i sändning.

Sen är jag ju en väldigt söt tjej också!

TACK Catrin!

Må väl i kärlekens tecken!

One thought on “Kärlek och Jippie! (Ämne 12)

Lämna gärna din tanke

