Personliga persson del 1

Jag har inte blogloving, jag använder inte så många RSS. Jag kör hederliga och gamla flickar och mappar på min dator.

Därför får ni nu veta endel av de bloggar jag följer. En mapp jag har är Bloggar och en är Ibland bloggar.

Bloggar kollar jag två-fem gånger per dag och Ibland bloggar högst en gång om dagen men ibland så sällan som i gång i veckan.
Nu kommer jag blanda och ge! Jag kommer inte ranka utan göra så du får en blandning.

Detta är del 1 av många!

Karin

Karin Petzelius Bastin är en av alla svenskar som bor i Los Angeles och jobbar inom tv-branchen.
Just nu jobbar Karin mest hemma och tar hand om sina två killar.
I hennes blogg får man följa vad hon gör om dagarna, vad hennes Caesar och Harry hittar på för bus.
Sen blir det träning och lite lite mat. Bilder på henne och Jennie Hammar dyker också upp då och då.
Det är en trevlig blogg som uppdaterar rätt ofta.
Bloggkomentatorerna sa att Karins blogg är perfekt för Filip och Fredriks stalkare.

Ebbas Blogg

Denna kanske borde vara under mode eller nått,
men just nu tycker jag Ebba von Sydows blogg handlar mest om personliga saker och jobbrelaterat.
En go blandning av det mesta. Jag har inte varit något stort fan av henne innan.
Tycker hon har verkat rätt präktig men börjar ändra uppfattning.
Hon är lite som min mor sa om Jonas Gardell, så länge man slipper se honom så går det bra.
Fast jag tycker mer så länge man undviker att lyssna på henne när hon pratar så går det bra!
Skriver gulligt och gillar hennes stil skarpt!

Life and thoughts

Hon kanske inte är så aktiv just nu men snart kommer nog en period igen.
I Annas ”huvud pågår en massa kaos, mest strunt men ibland glimmar det till.”
Hon är smart och intelligent men bjuder på sig själv och en och annan snilleblixt eller faddäs.

Kakkakaffe – mammapappabarn

Man kan ju tro att det handlar om kakor och kaffe men
Nej, det handlar om bajs och att vara svensktalande finska med tre barn.
Spännande och en av de största svenskfinska bloggarna. Fast utan finska!
Hon berättar bra och trevligt om sina barn.
Hon funderar nog inte så mycket innan bilder på hennes söta barn läggs upp.

Everything and nothing

Elin, en vän och fin flicka! Här skriver hon små dikter och ord om livet.
Det är ett privilegium att få vara en del av hennes vardag och funderingar genom bloggen.

Tempo Byline

Vad är mer personligt än en bild på mig?

Detta blir del ett och snart kommer någon annan del!

Lämna gärna din tanke

