Mode bloggar jag följer del 1

Som jag skrev här så fortsätter det idag med Modebloggar.

Stockholm – Los Angeles

Jennie Hammar, en Hillaredsbo som tog sig till Stockholm och sedan USA.
Nu är hon en etablerad frilansjournalist. Redan när jag gick i fyran och
Jennie i sexan var jag imponerad av hennes skrivtalang.
Sen att hon alltid var så snygg gör att jag tycker hon kommit helt rätt!
Hon blandar verkligen högt och lågt. Bjuder på snygga tips och bilder.
Inget jag själv har stil eller råd med, men känns glamour att följa henne.

Garderobstankar

Catrin är tjejen som hittade en idé och kör för fullt!
På hennes blogg står det mycket om hennes webbbutik Garderobsbutiken,
som säljer vintage kläder och hennes nya grej porslinssmycken.
Det är vackert och härligt att kolla in hennes vardag bland klänningar, barn och vänner.
Hon funderar mycket också och är en fantastisk människa på att peppa!

(Tyvärr valde Catrin att lägga ner företaget och så även bloggen)

Emmas Vintage.

Emma Sundh som jag hittade via glamours hemsida. När sen den svenska upplagan lades ner,
försvann även Emma ett tag men hon kom tillbaka på Damernas Värld med stora bilder,
lite mindre dagens outfit men inte med mindre tokiga bilder och tankar.
Söta texter om allt från kattkärlek, bröllop, 50-tal. Paris och så lite Paris.
Lite ostadig i intressegrad men hon är så söt att man inte kan ens fundera på att sluta följa henne.

Tre tips blev det i dag!

Lämna gärna din tanke

