Kreativa och inspirerande bloggar jag följer del 1

Nu är det dags för de kreativa förmågorna att komma fram. Blandar precis som i personliga bloggarna mellan folk jag känner och mer kända som är okända för mig.

Fru Flatebös Funderingar

Josephine Flatebö som bor uppe i norr och är hjärnan och hjärtat bakom flatebo.se, en shop med kristna pins, vykort och kläder. Väskor och mössor är specialiten. Här funderar frun om det mesta, berättar om vad som händer med hennes kreativitet. Tyckte ett tag att det blev lite mycket musikblogg. Men de riktiga stunderna av lycka kommer när hon bjuder på dagens funderingar om korv, godis eller GUD. Ber ofta om kreativa tips, det gillar jag. Just nu har hon en tävling där jag är med och tävlar om en fin mössa! Kolla in tävlingen här!

Emmas husbestyr

Emma bor i kollektivet Lagårn i Jönköping och i sin blogg blir det mest bakning och pyssel. En ”sötasaker” light. Hade jag haft mer baklust hade denna bloggen helt klart varit ett måste i köket likt en kokbok, nu blir det mer fina bilder och dreglande över skärmen. Mysigt att kolla på!

Anna Ritar

Anna Ileby som bjuder på lite inredning, mycket färg, mer och mer tatueringar och nu mindre ångest. Anna lever på att rita, hon tecknar av kända bloggare, vänner och även ibland sin pojkvän. Man blir ofta väldigt glad när man läser hennes fina rader och ser hennes vackra teckningar, bilder och tatueringar.

Jennifer – tjejen bakom kameran

Hon kan fota! Har läst från början och vilken utveckling. Hon håller sig till fotandet men smyger in info om sin vardag på ett snyggt sätt! Toppen bra! Innan delade hon med sig mer av tips och lite fotoskola. Nu tar väl verkligheten och gymnasiet för mycket tid.

Utmattad av kreativitet

Utmattad av kreativitet. Foto: Kristin Johansson

2 thoughts on “Kreativa och inspirerande bloggar jag följer del 1

Lämna gärna din tanke

