Åsiktsbloggar jag följer del 1

Jag har haft lite krångel med länkandet men nu kommer två ur gruppen Åsiktsbloggar jag följer. Som en del i mina BloggSerieTips, om ni missat delar så klicka på kategorin.

Idag blir det bara två. Men det kommer fler i del 2.

 

Underbaraclara

Måste ju ta med henne igen. Någon gång i veckan kommer klockrena åsikter och bra tankar från Clara Lidström. Hon får en att fundera! Jag kan ibland önska att hon ställde sig upp
när det gäller kyrkan och sa vad hon tycker även där.
Men det är tråkigt bara att så många har såå mycket åsikter om hennes blogg.
Många kastar så mycket skit på varandra i kommentarerna,
hade allt det stått på min sida hade jag gråtit blod.

Ensextondelavallt-
Om ni gått igenom mina blogglänkar hittar ni Linus, min klasskompis blogg.
Han startade när han i ensamheten under radiopraktik ville skriva av sig.
Den uppdateras sällan men inläggen är givande och underhållande.
Musik blandat med anekdoter gör att Linus lätt kan bli något stort om han bara lägger ner tid att blogga.
Ett musiktips i varje inlägg! Han hoppas innerligt att man tar sig tid att lyssna på hans tips.



Kärlek på lasarettet
Lämna gärna din tanke

