Ni är väldens salt! I kväll händer det.

I dag ska jag på releysparty för Runar Eldebos bok SALT

Här kan du läsa mer om den.

Eller så går du till Immanuelskyrkan här i Jönköping idag, torsdag. Klockan 19-21 är det party. En rosa kyrka.

 

Jag hittade denna inslaget på mitt hallgolv.

Saltey

 

Hinner nog dock inte läsa ut den under dagen.

—————————————————————————-

 

Jag har under några dagar varit uppe i Stockholm som jag skrev.

Mött fantastiska människor och resan kommer påverka mig för låg tid framöver.

 

Lämna gärna din tanke

