Cramer cramar om Fröken förpackning

Sofie Persson är någon jag intervjuat för snart två år sedan

Sofie har jag även sett sen hon var liten tjej och sprang runt sin mamma, scoutledarens ben.

Idag vill jag crama om henne för att varje gång jag går in på hennes blogg så hittar jag alltid något snyggt! Nu går hon på en designutbildning. Broby Grafiska, på förpackningsdesign. Efter ha sett lite av de hon gjorde under två år på sin förra skola så gläds jag med henne!

Här är några av hennes bilder. Sofie Persson. Ofiidesign

Jag är oftast rädd för ögon, men ibland älskar jag verkligen djupet!

Här är ifrån en av Sofies senaste skoluppgifter. 

Om jag skulle köpa vin skulle jag helt klart välja den med fågeln. Bara för den är söt och man blir nyfiken!

Sofie är duktig på så olika saker!

Det finns två sätt att vara en duktig fotograf/konstnär:

1. Ta en bild med den kameran du har, du får en stämning du behöver inte ändra något.
Och även en misslyckad bild blir till konst i dina händer.

2. Du tar en bild, i din dator lyckas du få fram den känslan du tänkte eller du hittar en ny känsla.

Den sista bilden passar för helgen tycker jag! 

One thought on “Cramer cramar om Fröken förpackning

Lämna gärna din tanke

