Du fattas mig! Eller den fattas mig.

Just nu när min hjärna verkar ha hamnat i påskdvala så orkar jag bara läsa en blogg och det är, TidningsIda av den enkla anledningen; jag får ett mail varje gång hon uppdaterar.

En av hennes senaste inlägg handlade om hur hennes bokhylla är sorterad.
Hur är din?

Just nu har jag ingen bokhylla, utan alla mina böcker är inskuffade i en hurts. Eller ligger på golvet vid sängen.

Det känns väldigt jobbigt!

Jag inser mer och mer att jag behöver ha böcker framme för att må bra och för att bli nyfiken att läsa.

Vi har pratat om att sätta hyllor längs taket för att vi har inte plats med en massa bokhyllor och jag längtar så. Ni ska få se bild på det senare.

SNART hoppas jag.

20120411-182547.jpg

Lämna gärna din tanke

