Pengarna rullar fritt eller att utvidga sin garderob

När jag var hos mig syster förra veckan så hade vi en underbar syster dag.

När jag hämtat henne från jobbet åkte vi rådvilla in till stan och bara började leta kläder.

Jag hade några tankar men ingen särskild budget.

Detta blev det:
– en svart kjol från Indiska
– en ny mobilladdare från @pplet
– Ny BH från KappAhl
– Fika på Waynes och Middag på Restaurang Mårten Trotzig där jag för första gången drack alkoholfritt rött vin.
– Ett par orangea örhängen jag ska ändra lite på från Ur och Penn
– En grå kofta med knappar som ni redan sett här.
– En grön väska, en sånnadäringa praktisk som går att vika ihop. Stadium

OCH SIST

Foto: Josefin Malmer

En klänning från KappAhl och min nya handväska från Glitter. Älskar båda!!

Slut på att behöva snåla in och sniika in sig hos kompisars handväskor. Nu har jag en som jag inte behöver känna mig tantig i eller som inte är i vägen! Och allt tack vare en kund jag såg i kassan och min systers Tålamod!

Lämna gärna din tanke

