Vissa dagar passar bättre att vara kreativ på!

Idag har varit en dag då jag har suttit sen lunch och fixat med bloggen och skrivit inlägg.

Som ni kanske har märkt. Och kommer märka. Jag har lite dåligt internet hemma och behöver hitta nått ställe där mitt mobila internet funkar bättre än i kära Korpet!

Jag har gått igenom min länklista som ni ju kan hitta i högerspalten. Gå och titta lite på mina vänners bloggar vetja!
Jag har tagit bort inaktiva och lagt dit nya bloggande vänner. Tar gärna emot tips på fler!

SÅ: Dagens kontor som Jennie Hammar brukar skriva ser ut så här:

 

Med utsikt över Habo centrum har jag idag skrivit!

Här har jag terroriserat personalen hela dagen!

Briljanten i Habo

 

Lämna gärna din tanke

