Twittersuporter, Hösten och spontanresan

I helgen fick jag för mig att åka till Uppsala och Stockholm. Spontana resor kan båda bli bra och fulltecknade eller flopp. Min kommer nog bli bra men just nu känns det aning dumt! Mr T skulle till Lund och jag åkte andra hållet!

Men idag visar inte Estocolmo sin bästa sida. Regnar och är allmänt tråkigt! Sen att jag inte lyckades koppla självklara vägar till ställen jag varit på innan, då får man gå i rusket och skämmas i sommarkläderna!

Mitt uppdag för dagen var Designtorget vid ”Plattan”. Där jobbar fina Emma Westberg, hon har en fin blogg, microbloggar på Instagram och hon har två twitterkonton. Emmas ord om mig till en kompis:

”Charlie är min största suporter på sociala medier”

På Designtorget blev det lite spännande grejer. Hittade en bok för 25 kronor och en liten miljögrej som kommer i ett senare inlägg! Men boken ska ni få se!

20120914-150907.jpg

One thought on “Twittersuporter, Hösten och spontanresan

Lämna gärna din tanke

