Mål som inte uppfylls är också mål!

DÅ var det dags att sammanfatta veckans mål! Första veckan gick ju bättre än denna på vissa punkter men jag har ändå försökt att tänka på mina mål och funderat mer över det där med mål och grejer. Jag har varit väldigt mycket ledig den senaste veckan onsdag-söndag. Men åkte till Stockholm och träffa lite mysigt folk och MASSOR av djur!

Dessa två sov i min säng och gjorde allt för att störa min nattsömn!

Blev inte så mycket bloggande som jag tänkt och sen har jag måndag-onsdag jobbat jobbat.
Det gör alla andra dödliga också. Men 11-20 pass blir inte så mycket kvar av varken morgon eller kväll.

Målen från förra veckan

Fortsätta kommentera på andras bloggar Har väl gått sådär

Fota mer med “riktig” kamera och inte med iPhone hela tiden NEJ! Insåg att den låg hos paps!

Gå en promenad kanske 20 minuter igen. JAPP, fler faktiskt!

Planera Bok och Biblioteksbesöket Nepp, blir å följa med.

Fredagens reportage, om jag får! Bokad till denna veckan.

————————————————————————————————-

Om du inte försöker, lyckas du aldrig!

—————————————————————————————————-

Så som sagt inte gått helt bra men tar nya tag! 

Mål till onsdagen den 26 september:

Planera Bok och Biblioteksbesöket

Promenera minst två gånger. Typ 20 minuter kanske?

Läsa en bok

Recensera en bok jag läst

Vi kör dessa mål för veckan! Kul är detta i alla fall! Oavsett hur det går! TACK ELAINE!

One thought on “Mål som inte uppfylls är också mål!

Lämna gärna din tanke

