Åh vad jag längtar efter julen! Eller hösten är feeling!

Ni som har känt mig ett tag kanske vet att jag är född på sommaren! Eller närmre bestämt sensommaren. 4 September och jag för ofta kamp för att få fylla år på sensommaren när många andra tycker det har blivit HÖST.

Nu har jag fyllt år sedan 20 dagar och kan då också med tydlighet erkänna att

HÖSTEN är här!

Härligt tycker jag! Lite småkylig, fast jag går i sommarkläder och vacker natur överallt!

Vackra träd i Mullsjö

Fina träd i Mullsjö!

I torsdags så var det torsdagstema ”Höstfeeling”. Torsdagstema är ett gäng kreativa människor som målar eller fixar utifrån ett tema. Här är tre som jag tycker har gjort underbara bilder/illustrationer.

Lady Thirty        SMÄM          Anna Grundberg

HÄRLIGA HÖST!

Nu är det ju bara det att jag har börjat längta till julen så ofantligt istället för att njuta av hösten! Och nu när det börjar närma sig är det dags att börja följa Sanna igen!

Sanna bloggar om julen året runt! Det finns visst många som gör det men just nu följer jag bara Sanna! Hon får gå från fliken ”Nästan aldrig 2” till fliken ”Bloggar”.

Jag har någon gång förklarat alla flikar och man kan säga ”nästan aldrig 2” kollas högst 1 gång i månaden. Bloggar flera gånger om dagen! Så om ni är som jag och längtar efter jul???

Hälsa på Sanna eller leta upp andra!

UPPDATERING:

Jag har hittat två nya julbloggare. Och Sanna har ännu fler julbloggare.

Den bästa jag hittat är Amandasjul! En lite mer prålig är Tomtens Dotter

Annars kan ni ju alltid gå in och kolla fina bonader hos Steinssons

Lämna gärna din tanke

