Det är onsdagsmorgon! Och lite blues

Sitter här helt trött och seg. Är hos pappa och leker ekonomitant ett par dagar. Sover så dåligt i den sängen, vet inte varför! Nu måndag och tisdag var pappa med och puscha och hjälpte till med papprena men idag är jag utlämnad själv, ensam med bara bokföringen.

Därför bloggar jag!

Skulle sovit lite extra nu på morgonen men när jag måste gå upp för en trappa för att gå på toa är det lika bra att gå upp!

Därför ser jag ut så här!

Men nu åter till ämnet!

Mina mål förra veckan gick rätt bra ändå! GÅ Jo, men faktiskt. I alla fall en gång vad jag kan komma på! Fotografera mera Försöker endel i alla fall! Städa lite mer. När jag skrev detta målet visst jag inte att jag skulle ha fullt upp i helgen och dessutom åka hit till Hillared så NEJ! Vara med på en skivpuff. Samma svar där! Inte haft tid. NEJ

Nu försöker jag se lite gladare ut (om än lite ansträngt)

Så målen fram till onsdag 31 oktober blir:

Läsa ut en bok

Fotografera

Anstränga mig i helgen och vara mitt socialaste!

Härligt att få känna att detta kommer bli en bra vecka! Är så glad att jag hittade modet att börja sätta upp och följa med i Elaine Eksvärds måldagar!

Det blev tillockmed en ny kategori på det!

One thought on “Det är onsdagsmorgon! Och lite blues

Lämna gärna din tanke

