Min målonsdag blev en torsdag!

Igår var jag effektiv och helt peppad hela dagen, men det blev inget bloggande! Jag har börjat göra lite julkort själv. Hela vårt köksbord är belamrat och det är skönt att det får vara det. Mr T och jag hittar andra ställen att äta på. Problemet är att bordet hade behövt vara belamrat i en månad för att jag ska hinna få ihop ett större antal kort! Är väl uppe i fyra eller fem. Det går seegt framåt!

I helgen har jag varit på Bjärka-Säby som är ett slott som ägs av Pingstkyrkan, där det mer har blivit en plats för alla samfundsmänniskor att komma på retreat, inspirerande undervisning och följa komunitetens rytm ett par dagar.

I helgens Pilgrims höstmöte var vi GFare (Missionare, Bapister, Metodister) Katoliker, EFKare, EFSare, Svenskyrkliga och säkert massor mer! Åter till målen för förra veckan. Jag har GÅtt. Endel i alla fall. Flera korta promenader. Jag har INTE Läsa ut en bok. Trodde skulle fått mer tid till det i helgen. Men var väl för social. Så jag lyckades med att Anstränga mig i helgen och vara mitt socialaste!

Fotografera Gjort också!

Detta bildspel kräver JavaScript.

Mål till den 7 November

Läsa 

Gå 

Fotografera

Tänka till en gång till innan jag klagar

 Så kära Elaine, är ändå nöjd!

Lämna gärna din tanke

