Insåg att också jag kan skryta

Det är många som går in och kolla in min sida OM Charlie. Det är oftast dit jag också går om jag kommer ny till en blogg.

Eftersom jag även är utbildad journalist och har gjort ett och annat blandat under utbildningen och efter så gjorde jag även en ny sida för ett par dagar sedan. Den fick heta Små Prov. Kanske inget lockande men ”Arbetsprover” eller liknande lät så tråkigt!

Kanske SKRYT vore bättre namn på sidan! Hmm, vad tycker ni?

Foto: Radio Precis och Anna Persson
Lämna gärna din tanke

