Målveckan som gick bättre!

Då ska vi se om veckans mål blev uppfyllda?

JAPP, som jag har gått! 20 min på gångband, sprungit på gångband och dessutom fyra andra 10-20 min promenader.

Fotografera Nja, inte så mycket, lite med mobilen.

Tänka till en gång till innan jag klagar Verkligen inte!

Beställa julklapp Den är beställd

Förbereda för JUL á la Korpet! En del i allafall.

Förvånad att jag lyckats med så mycket ändå denna veckan! Vi fick flytta hem till Mullis ett par dar och det omkullkastade en del men möjliggjorde lite mer promenader.

Vad ska vi hitta på för mål till nästa vecka? Kommer jobba rätt mycket.
Mål till onsdag 21 nov

Fotografera

Blogga minst 5 gånger

Fixa mer inför julen

Tackar Elaine!

20121115-142157.jpg

Lämna gärna din tanke

