Fyra år sen!

För fyra år sedan var den 15 januari en torsdag. Jag jobbade som ungdomsledare men var alltid ledig på torsdagar.

Jag var i Jönköping men bodde i Gistad, Östergötland.

Mitt liv kretsade mycket runt en grupp vänner som heter/hette Ugglan.

Jag var kär! Och på helgen där skulle jag på en scouthajk, tidernas bästa Skarven hajk. Bitande kyla, 15 minus och blåst!

Alla mina ungdomsledarkollegor skulle på Skarven och ALLA ville se Mr T.

Jag var osäker, för jag hade frågat T om vi var ihop, (3 eller 4 januari) men det var vi inte!

Men den dagen för fyra år sedan. En torsdag. Då kändes det annorlunda!

Då la han armen om mig och VILLE bli fotad med bara mig!

SÅ idag 15 januari! Blev det jag och Mr T!


november-266_23603337

En av alla gånger jag och Ugglan kamperade!

4 thoughts on “Fyra år sen!

Lämna gärna din tanke

