Borås borås, modeblogg och kaffedos!

Tack för grattis och heja rop på fejjan, bloggen och instagram. Fyra år faktiskt en otroligt lång tid i många aspekter. Det oundvikliga jag tänker på är så klart att om jag å T varit ihop så länge börjar även mammas ”4-års dag” närma sig (maj).

Fanns mycket som hände i ock med hennes sjukdom och bortgång. Skulle i snabba ordalag tala om att jag tappade det mesta. Framför allt mycket av mitt närminne och visionen om vem jag vill vara.

DSCN2500 DSCN2536

Detta tar oss raskt vidare till Borås Borås. Förra veckan var jag här i stan två dagar. Tisdag för att träffa min fina Elin och hennes dotter. Sen hem och jobba för att senare på torsdagen röva bort S till just…Borås med en sväng förbi Hillared.

Vi åt Thai och besökte turistbyrån och tillslut kom vi till Borås Konstmuseeum för att kunna bocka av en till grej på min KulturUtmaning 2013.

Vi såg Helene Billgrens ”The End” och det ingick ett utklädnings moment i den utställningen! Väldigt roligt! Vi förloras oss totalt i denna vuxna barnalek! Raskt vidare ner på stan och lite små handel och en snabb sväng förbi ”Veras Garderob”

Sen blev det Café Bakgården och då anslöt även fina Anna Thor också!

DSCN2538
Vänner sen 10 år!

Vi babbla och jag hade pricken kvar från konstmuseet på mig!

Nu, denna veckan är jag tillbaka i Borås och kaffedricker mig igenom veckan!

Måndag, Fix och redaktionsmöte med ett framtida gratisjobb.
Tisdag Umgicks jag med gravida! Frukost i Mullis, lunch och eftermiddagsfika i Borås.
Onsdag Bokläsning, Shopping och Anna Thor!
Torsdag Bloggning (ambitionen) och Helena
Fredag Robban Tjernberg!

Vad jag handlade idag blir det mer inlägg om imorgon! Det kan även det stämma in på lite modebloggande!
Avslutar med mysiga bilder från Thoris fina lägenhet. Hon bjöd på kyckling och tortelini gratäng. (Recept ANNA?)

P1030314

P1030318

One thought on “Borås borås, modeblogg och kaffedos!

Lämna gärna din tanke

