Där alla känner till ditt hjärta!

Hela förra veckan var jag ledig! Jag åkte till Borås och tänkte sitta och bara skriva inlägg efter inlägg!

”Sen skulle jag bara kolla lite där och lite här”

Så höll jag på. Funderade på inlägg, på inriktning av bloggen och organiserade lite av mina etiketter.
Allt för att slippa skriva och publicera!

Som vanligt!

Bara förstöra!

I rädslan att lyckas avsluta något och i rädslan att göra något bra så hittar jag på annat i stället!

Någon som känner igen det? 

Men såhär i efterhand är jag ändå glad och lycklig att jag var i Borås stora delar av veckan.
Jag träffade pappa, umgicks med människor som känt mig väldigt länge.

Ibland behöver man gå tillbaka till rötterna! Behöver att någon säger saker som är så sant att jag själv inte vet om det!
Behöver träffa människor som diskuterar tro och kyrkan så inspirerande att jag nästan går i bitar av engagemang!

Sen ringde jag min syster! Bara för att säga en sak, tror det var ”Naaa, stackare som är sjuk” men jag började babbla för fullt! Lätta mina förvirrade tankar om framtid, tro, bön, församling, engagemang och skrivandet!

Det blev inte så många inlägg skrivna men desto mer tankar tillrättalagda!

Idag har jag träffat några av mina senare vänner. Anna och S. Det är härligt när jag vet att hur jag än gör hamnar jag på något slags äventyr med Anna och blir fnittrig och flamsig. Men vi får mycket djup sagt och inser att vi står fast även om livet ibland gör att det går månader mellan fikorna på Espresso House. Lika härligt är det att veta att när jag träffat S har vi hunnit lära känna varandra lite mer. Finns så mycket jag vill veta och lära mig om henne.

Till mitt utlovade ”mode” inlägg förra veckan tog jag en MASSA bilder sent på natten. Sminkade mig med det nya sminket och fotade järnet. Här kommer en liten bild, med en pose som en vacker människa lärt mig! Helt naturligt och spontant bara kom posen!

Närbild

Bra med självutlösare!

One thought on “Där alla känner till ditt hjärta!

Lämna gärna din tanke

