Skriva skriva skriva! Göra om, göra rätt. Interpunktion, kan inte stava!

Hade tänkt skriva ett inlägg idag om gårdagens Mat- och Resemässa på Åhaga. Men idag har jag varit i kyrkan. Hade så spännande samtal efter själva kyrkdelen och det blev det kö vid fikabordet för att få prata med mig, sånt är alltid smickrande!

När jag kom hem, blev det blogginlägg om Bäste Herrn låt mig leva. Och resten av dagen har gått åt att slutföra mitt gratisarbete för Kyrktuppen. Mer om det när det händer! Åter igen gjort allt för att slippa koncentrera mig. En sa till mig att hon kände igen sig i mitt inlägg häromdagen om inspiration. Så blev inget inlägg om resemässan idag!

Däremot när jag titta på bilderna hittade jag två andra fina jag hade i kameran. De bjuder jag på denna sena söndagstimme!

Vättershus
Foto: Charlie Cramer

Vättershus i höstas när vår grupp 8 var där och retreat på prov

Vägkyrka
Foto: Charlie Cramer

En förbjuden ”foto när jag kör” Men var så vackert påväg till Borås igår! 

 

Lämna gärna din tanke

