Bröllopsguide? Snabbruari

Precis som 2012 blev det väldigt lite bloggat i februari. (Förra året inget) Men som ni såg häromdagen så är februari fullspäckat för mig. Förra året gifte vi oss och det tar sin lilla tid. Hade en plan att i år göra en liten ”guide” eller tips om bröllopsplanering och vad vi lärde oss. Men tiden försvann. Vill ni att jag gör en? Även om årsdagen sprang förbi?

Till mitt inlägg som skulle dykt upp 18 februari tänkte jag bjuda på en extra bild från vårt album med bröllopsbilder!

DSC_0017-1_3_1

Älskar denna bilden! Lekfull och jag är glad!

Endel frågar efter bild på Mr T, eller kommentarer att det inte finns några bilder på honom. Bilder finns men kanske ingen klassisk där man ser hur han ser ut just i ansiktet. Förra året i mars skrev jag om hur jag Cramade om Fru fotograf och om ni går vidare i det inlägget finns några bilder på T.

Helgen innan vår första bröllopsdag firade vi i Göteborg. Bodde på Gothia Tower och bara upptäckte Götet.

Gothia tower lego

Detta är gjort helt i LEGO och visar hur de tre tornen ska se ut.
VILKET ARBETE!

Under helgen i Göteborg blev det rätt mycket kultur när jag tänker efter. Så tre punkter till på min Kulturutmaning är avprickad.

Mer om det senare.

5 thoughts on “Bröllopsguide? Snabbruari

  1. Åh jaa, en bröllopsguide skulle iaf jag uppskatta! Har endast varit på ett bröllop någonsin och då jag mest var bekant tll brudparet så pratade vi aldrig om allt som är bra att tänka på osv. Jag är nämligen näst på tur, även om jag själv inte tror att vi kommer kunna gifta oss förrän om ytterligare några år.

    Gilla

Lämna gärna din tanke

