Ingen ”Bad hair day” idag.

Eller kanske lite. Jag har varit hos min frisör. En hederlig damfrisörska, hon är så duktig och trevlig. Bara svårt att veta vad man ska prata om. Börjar jag babbla så kan jag lätt berätta hela mitt liv och vända ut och in totalt och det kanske hon inte vill veta allt det.

Idag har vi pratat graviditeter (hon skulle bli farmor), vad man ska äta och allmänt om gravidappar och detta totala informationsöverflödet. Håravfall i samband med graviditeter, och om håret blir tunnare bara för att man mår dåligt? Vilket inte var sant enligt henne. Sen har vi pratat om mina dagmammor jag hade och om golf, resor och det var nog det vi hann med.

Insåg när jag åkte hem att jag kände mig fin och ville ta någon ”dagens outfit” idag. Allt jag har på mig är faktiskt nämnbara ställen!

dagens

 

* Toppen är från Per och Lisa, Butik i Habo.

* Leggings är från Lager 157 (webben)

* Kjolen är indiska

* Koftan är köpt på Veras Garderob i Borås

Halsbandet har min kompis Ila gjort och armbandet som inte syns är Anna som gjort.

IMG_1434

Korsen är mycket mer gula. Så det blir GULSVART som Elfsborg

Nähäpp nu drar jag till Kaxkolmen för mingelkväll! Återkommer om det!

One thought on “Ingen ”Bad hair day” idag.

Lämna gärna din tanke

