Jag har hittat min bokhylla!

Jag har mängder med böcker och har även fått tre bokhyllor vi har uppsatta, men just nu finns det inte så mycket på två av de hyllorna och de ser rätt fina ut utan massor av böcker. Men när jag trillade in på bloggen Läsresan nyss via *Malins bokblogg* hittade jag en perfekt bokhylla!! Eller det är ingen vanlig bokhylla utan biblioteksvagn. Läsresan skriver:

Jag har lite nojja över bokhyllor just nu, vill inte ha stora åbäken som står och samlar damm. Men var gör man då av alla dessa böcker som just nu ligger och trycker i flyttkartonger?

Å andra sidan, en biblioteksvagn lär ju inte räcka. Blir kanske knepigt att ha hela vardagsrummet fullt av vagnar, haha!

Och hon har bild och säljställen på sex snygga vagnar.

Här är den jag skulle vilja ha!

Bild 4

Endast 2 287 kronor! *hint familjen om födelsedagsbidrag, hint hint*

Och då får man med sex stycken pärmstöd!!!

 

One thought on “Jag har hittat min bokhylla!

Lämna gärna din tanke

