Min fina syster och min dag!

Idag har dagen gått i handlandets tecken! Folk handlade, jag jobbade. Åkte hem och åt och sen slappa slappa för att sedan åka iväg till Mullsjö för att (trumvirvel) Storhandla!!!
Imorgon blir det jobb öppning till stängning med några timmars rast emellan (hoppas jag) tog själv ett extra pass. Har fått ett behov av en kamera nu när min gamla fått konstiga fläckar på linsen. Då behöver jag spara allt jag kan.

Nu till dagens viktigaste!

Min älskade syster fyller år idag! Min fina storasyster som jag ständigt längtar efter!

20130825-230337.jpg

Till vänster Basse bror som snart också fyller år.

20130825-230557.jpg

Tjejvasan i år! Målgång efter personbästa, med riktigt mycket!

Och sist en bild på oss båda!

20130825-230923.jpg

Lite lika är vi allt!

JAG ÄLSKAR DIG JOSEFIN!

Lämna gärna din tanke

