Första gången jag blev besviken! På wordpress

Jag älskar verkligen wordpress som bloggplattform och utseendemässigt.

När andra bloggar får ett lite tråkigt intryck ser man direkt när du klickar in på en wordpressblogg. Stilrent, enkelt att navigera och ganska lätt att ändra saker. (säger hon som inte ändrat utseende på tre år!)

Men nu var det så att jag blev lite sugen på att göra lite julblogg inlägg och vill inte att de ska komma i det vanliga flödet utan som en ”separat” sida. För det behövs ett plug-in eller tillägg och för att kunna ha tillägg

Bild 5

 

Måste jag tydligen både flytta bloggen till ett webbhotell OCH skaffa en egen domän. Det må va hur enkelt som helt enligt lupinon eller vad företaget nu heter. JAG VILL  HA KVAR MIN ADRESS och enkelheten i hur man gör saker.

 

Nähäpp, nu blir jag sur och får nog åka till Habo en stund och kolla in byn lite. Återkommer senare med roliga nyheter.

Nu kan jag ÄNTLIGEN berätta bokmässenyheten. Tjing på en stund.

Lämna gärna din tanke

