Fredagsmys!

Jag ska strax iväg till jobbet och betjäna alla fredagsmysande kunder! Fredagar är bästa dagen att jobba. Brukar gå riktigt fort! Många roliga människor och extra kul blir det för att folk ofta är lite trötta och fumliga. Ett och annat kort kommer dras ut för tidigt, jag kommer säga fel summa och säkert kommer någon tidning eller chipspåse hamna i ”glömda saker” pärmen.

Jag har redan haft mitt fredagsmys. Åkte till Habo och tänkte skriva men varken datorn eller internet funkade idag. Blev en stunds mobilsurf på Briljanten. Lunchsallad med räkor och en smarrig chokladchok till efterrätt!

Sen på väg till bilen fick jag med mig denna vackra skapelse!

DSCN2954

Orange är den eller lite mörkorange. 

Modellen är snarlik med dessa två tröjor. Också inhandlade på Per & Lisa. Blev så lycklig när jag hittade en till färg!

bild 2

Jag och Lisa

Lämna gärna din tanke

