TidningsIda och seminariekortet

Vill bara tipsa om att Tidningsida har en tävling som jag är med i!

Såhär skriver Ida om sin tävling:

”Jag har dock misslyckats med att locka med mig någon till mässan som sällskap och därför ger jag i stället dig chansen att få åka dit och frossa i seminarier. Så här har du chansen att vinna mitt överblivna seminariekort.”

utlottning-1024x507

En Facit hade vi hemma på gatan i Träsket och skrev på!

Tävlingen pågår fram till och med söndag klockan 18. Allt du behöver göra är… Klicka dig in här!

Lämna gärna din tanke

