Peppen är oliiidlig, kom hit och hör och se… på Libris finns många författare!

melodi: Nu öppnar vi ringen.

Fick en länk med Libris program på Bokmässan! Monter B05:21.

Mycket spännande händer där! 

Jag kommer blogga under tiden och instagramma (följ mig på KulturCramer) och twittra för glatta livet. Min twitter hittar ni på högerspalten eller här! KulturCramer där med!

Saker som jag ser fram emot i Libris program:

Torsdagen är det Britta Hermansson som har skrivit två böcker. Henne kan du höra prata både klockan 11 om Möten som berör och klockan 17 om att Mogna Vacker!

Sen är det 14.00, Libris monterPeter Eriksson, redaktör för C S Lewis-boken Världens sista kväll. Också det på torsdagen. 

Fredag blir det någon av monterprogrammen med Vibecke Olsson, just för jag inte läst något av henne. Klockan 11 och 16.30 i montern och sen även ett miniseminarium klockan 15.30. 

Sedan under fredagen ska jag försöka träffa Anna Braw. Hon är redaktör för Kyrkkaffeböckerna! 

Resten av mässan får vi se. Händer spännande saker både på lördag och söndag. Mer om det senare! 

stickkafe_1_Omslag

 

En av böckerna jag ska försöka förvärva under bokmässan!

Lämna gärna din tanke

