Efterlägret sjukan eller Post bokmässan

Jag har varit överlycklig i flera dagar! Onsdag-söndag så lycklig över att vara på bokmässan. Över alla fina människor jag träffat och böcker jag köpt och ett enda stort rus har det varit!

Men nu är det sega dagar måndag och tisdag, deppigt över att bokmässan är över. Depp över framtid och funderingar på om mässan egentligen tar mig någon annan stans. Om du varit på läger någon gång, känner du igen dippen och sorgsenheten.

Tänker att jag ska visa allt fint men det får bli längre fram när jag kommit ur det hela. Med så mycket gratisböcker och köpta böcker har jag material för månader framåt!

Imorgon ska jag iväg på frukostföreläsning i Borås, så det blir att dra vidare till Hillared och papsen ikväll.

Men först ska jag städa lite, koka kaffe och packa. För runt 17, kommer Mr T hem och mellanlandar innan scouterna. Och jag ska ladda upp för ännu en kväll med Alpha! Ska bli skoj! (försöker låta lite positiv över livet i alla fall)

Lämna gärna din tanke

