En gång är ingen gång två gånger en tradition!

Nu är det inget roligt som har blivit tradition men när denna bloggen fyllde ett år glömde jag HELT av det!

Förra året drog jag på stora växlar och hade tävling och allt!

Detta året glömde jag visst av det fast jag har tänkt på att det borde vara snart min blogg fyller 3 år! Det var visst i lördags! Till mitt försvar började jag bli sjuk i fredags och i lördags kämpade jag genom ett par timmar i ICA kassan trotts feber. Nu ett par dagar har jag slöat, suttit i min gul/vit/gröna soffa och malt tv-serier!

SÅ Grattis KulturCramar och tack för dessa 3 år! Hoppas på många fler år!

Bild 37

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bild 39

 

 

 

 

Lämna gärna din tanke

