Nu blir det mindre jul här och mer hos Julkultur!

Ja, nu har jag alltså skaffat mig en fjärde blogg. Men fokus kommer bli på denna bloggen allt överflödande och mäktiga julbloggande blir på JULKULTURCRAMAR.

Ni kommer dels att känna igen er men ändå inte! Kommer ha samma sätt att skriva och hur jag lägger bilderna (som om ni funderat på det?)

Så välkomna till en blogg om julen, maten, baket och andra åsikter om denna älskade högtid!

När jag upptäckte julbloggarnas underbara värld förra året insåg jag vilken julälskare jag är. Sen har tanken grott, jag insåg att det blev lite mycket julinlägg på minKulturblogg men “dödstöten/startskottet” blev när jag hittade denna skylten på Ullared Lantmän. 

Bild 6

Såklart kommer det komma ett och annat juligt inlägg här med! Trotts allt denna bloggen som är min prio ett!
Men kände mig lite hämmad förra året att jag inte kunde skriva så mycket om julen som velat, ifall ni skulle tycka det blev för tjatigt! Imorgon åker jag föresten till min fina syster! Det ska bli så kul och längtar järnet!

Lämna gärna din tanke

