Dagen rullade fram! Bara sega fram!

Nu har jag kommit till syster i Stockholms utkant!

Tog sina timmar med Toyotan, fick köra lite ärende och sen innan jag ens kom iväg fikade jag med Lydia som bjöd på saffransbullar med mandelmassa och russin i! Mums! Hann även hålla lite i hennes son söta N!

Jag hamnade i sega rusningstrafiken, inte i den värsta men det gick i sina 20-30, 10, km/h.

Ikväll har vi mest cramats syster och jag, pratat i kapp med våra jobb och börjat planera helgen. Blir i alla fall TVÅ julmarknader i helgen, mycket julpyssel och glögg med pepparkakor!

På återseende!

2 thoughts on “Dagen rullade fram! Bara sega fram!

  1. Så härligt det låter med en massa julmarknader, det är det bästa med julen, allt mys på marknader,)
    Så roligt att hitta en från Hillared här på julswapen. Ännu ett bevis på att världen är ganska liten ändå;)
    Nu hoppas jag att du har en trevlig helg med din syster
    Annie

    Gilla

Lämna gärna din tanke

