Bästa julkalendrarna!

I min julblogg har skrev jag igår om lite olika juliga kalendrar! Men jag vill tipsa om en annan sort som är toppen!

Bild 3

LADY THIRTYS, att varje dag är det en tävling! Har en känsla av att det kommer bli många bra tävlingar! Se bara dagens tillexempel. En almanacka från Personlig Almanacka!!!! Det är ingen skit det!

Även på Instagram har jag sett lite olika almanacks idéer, som att ha billigare pris på någon vara varje dag.

CDON kalendern har jag följt i mängder av år! De har utlovat en bättre kalender än någonsin, har dock inte hittat något jag vill/MÅSTE ha där än!

Så i stället för amerikas Black friday kör svenskarna all in och rear ut och tävlar hela vägen till julafton. Då vi får ”bevittna” världens största julklapp. Att Gud gav oss en son som skulle leva och dö för vår skull.

One thought on “Bästa julkalendrarna!

  1. Jag har inte kollat in någon mer julkalender än den som går på SVT. Hur gammal man än blir kan man aldrig bli för gammal för en julkalender. Och jag blir faktiskt lite nostalgisk av Barna Hedenhös, även om jag inte riktigt gillar den här versionen än. Jag läste alla de böckerna när jag var mini-liten. Minns till och med VART man hittade dem på det lilla biblioteket i Aneby.

    Gilla

Lämna gärna din tanke

