Dyka in och säga förlåt!

Jag hade lovat två kvinnor att jag skulle gjort ett inlägg om konstrundan i höstas. Vaknade  upp en natt och insåg att veckan hade gått och inte hade jag lagt upp dessa bilder. Men kanske kommer det lite senare, absolut innan året är slut.

Nu när december har börjat rejält så har jag åter igen fått fler jobbtider på Bok och Presentshopen i Habo. Riktigt kul! Massor att prismärka och kunder att hjälpa! Absolut roligast är det att träffa mina ICA kunder på ”Boken” De blir aning förvånade och någon undra om jag hade gått fel i morse?

Så nu jobbar jag dubbelt fram till ockmed dan före doppardagen. Blir dubbelpass nästan varje dag men inte imorgon! Då är det ”Boken för hela slanten”

Ha det gött och så hörs vi längre fram med fler bilder. (eller bilder)

 

Lämna gärna din tanke

