Ny vecka, nya mål!

För två veckor sedan hade jag dessa mål:

Njuta av första dagarna i år 2014 Absolut har jag gjort det! Många vänner, släkt och peppning!!

Börja tänka ut ett upplägg Nja, liite lite har jag tänkte! Svårt att komma igång!

Kolla upp hur jag startar företag Fått mer info, var på nyföretagarcenter i veckan, snart så!

CRAMA Mr T mycket mer! Detta har jag tänkt på och gjort!

Så om en vecka den 20 januari ska jag

Lista böckerna jag behöver läsa i vår! 

Ut och gå fyra gånger denna veckan. 

Kolla upp mer med att starta företag.

Baka något!

Skriva en recension! 

En bild på vägen med kloka ord som jag hoppas ska vara ”rubriken” för denna veckan!

Louder than your words

One thought on “Ny vecka, nya mål!

Lämna gärna din tanke

