Drömma om resor och mat!

resormat3_725x300-vykortsbild-med-logga

På lördag den 25 januari är det åter dags för Resor och Mat 2014 på Åhaga Borås!

Jag var där förra året och det var väl värt besöket, bland annat så vann jag resor för 1500 kronor hos Resia!
I år kommer jag vara i Eksjö på styrelsemöte så tyvärr missar jag denna fullMATade mässa. Läs mer på Resor och Mat:s egen hemsida. Eller för alla del på Åhagas sida.

Förutom massor av utställare och provsmakning kommer det vara scenprogram hela tiden och dessutom ”seminarier” Mest är det företag som gör reklam för deras grej. Men två seminarie jag gärna hade gått på är i Sal 3.

10.30 Så får du råd att resa oftare och 14.30 Fikakultur och brödhistoria!

I år är bland andra Paolo Roberto där och massa andra spännande!

Mässan är öppen mellan 9.30- 16.00

ResorMat_Paolo_2014_750x300

 

Lämna gärna din tanke

