Varannna veckas mål.

Det blir verkligen bara vannan vecka jag lyckas få till mina veckomålsinlägg.

Till måndagen den 27 januari skulle jag ha:

Baka något! NIX

Skriva recension/dikt/novell Jorå

Gå fyra gånger! Nä, på två veckor har jag klarat det. 

DRÖMMA! Det har jag gjort! Massor. 

Vi försöker igen.

Till måndagen den 10 februari ska jag:

  • Gå tre gånger.  
  • Skriva en krönika
  • Gå på bio
  • Sätta mitt företagsnamn!

    Skriva en lista på vad jag är tacksam för!

    20130113-225641

Lämna gärna din tanke

