Ibland får man gå till kärnorna, likt en clementin

Jag blir bättre och bättre på detta med mål!

Vad tycker du om att skriva mål? Mår du bättre eller sämre av det? Lyckas du alltid med målskrivningar? Jag kan behöva lite hjälp med detta. Jag mår bättre av mål och veta att jag har något att jobba efter. Men oftast så gör jag inte det jag skrivit upp utan andra grejer. Denna veckan gjorde jag ändå några av målen.

  • Gå tre gånger.  NIX
  • Skriva en krönika JAPP, kommer imorgon
  • Gå på bio Tyvärr inte. Sen gick inte den jag ville gå på heller.

Sätta mitt företagsnamn! JAPP

Skriva en lista på vad jag är tacksam för! Bra grej som jag glömde helt bort! Men känt mig extra tacksam i alla fall.

Till nästa vecka måndag 17 februari

  • Gå tre gånger
  • Börja skriva drömmål med företaget
  • Kolla över mina helger och strukturera upp dem. 
  • Njuta och känna tacksamhet
  • Skriva ett Julkultur inlägg

SÅ här känner jag efter en okej vecka med så mycket funderingar och tankar att jag höll på att klappa ihop!

bild 1

Lämna gärna din tanke

