Oj vilken dag!

Idag var det torsdag. I dag är det torsdag! Inte fredag, men det kommer det med säkerhet vara när ni läser.

Torsdagstemat för denna veckan var GRÖNT. Jag hade tänkt visa upp mina nyinköpta gröna glasögon idag.

Men när jag kommer till butiken och trodde jag skulle få kolla min syn. Säger de att det är torsdag idag. Du ska vara här imorgon! NEEEJ! Och de hade inte några tider att klämma in mig på, nu när jag åkt så långt som från Habo.

Jaja, jag kollar väl runt på mina nya bågar. Letar och letar. Inget grönt, frågar.

– Nä, tyvärr vi har inte hela sortimentet här, men det finns i Värnamo.

Och några orangea visste han inget om!

SÅ jag avboka FREDAGENS tid och lalla runt på stan lite. Sätter mig på ett fik och tittar på en gullig unge och tre män som försöker mata denna söting.

Dessa ”söta” män verkar senare vara några gangsters. Vågar inte skriva allt det sa och prata om men funderingar fanns på att kontakta polisen. Så klart gör jag inte det! Vem vågar det.

Lalla vidare till bibblan och ut igen. Åkte mot Erikshjälpen på Solåsen och hittade 5 bra stolar till helgens begivenheter hos Ts morbror. Lampaffär och plantagen! Carina, jag har köpt en pluggbox.

Förbi mataffären och äntligen hem. Klockan hann bli 15 innan jag fick i mig lunch. Sen leverera stolar, dricka kaffe och tillsist sortera och riva ut en garderob. Ska fota tapeten vi hittade och lite annat imorgon!

Projekt flytta in går vidare!

God Natt eller God morgon.

Lämna gärna din tanke

