Måndags mål

Insåg att det var måndag. Dags att summera veckan! Som har gått snabbt fast ändå långsamt!

– Läsa ut två böcker En i alla fall och jobbar på en till. 

– Organisera mina företagspapper Njä, men hittat några fler. Skaffat pärmar

– Ta mig ut till postlådan och tillbaka (med kryckor) Nope! Men varit ute och gått mycket. 

– Fotografera lite Jajjemän! Kommer bevis längre fram i veckan. 

 

Till nästa vecka tar vi liknande

– Läsa antingen en bok eller min tidningshög

– Företag papperna

– Fotografera! 

– Jobba framåt med sovrummet

Det får räcka till nästa vecka. Har en hel del som jag ska göra i veckan. En predikan, läkaren, Kultur Café och dessutom en mingelgrej på fredag.  Sen har jag fortfarande väldigt ont i foten!

20130510-220547

Bilden är från Elaine Eksvärd, men har tagit bort hennes son som var med. 

 

One thought on “Måndags mål

Lämna gärna din tanke

