Hemmåt vi går, eller som tur va åker!

Lovar ska man aldrig göra! Jag hade sett framför mig en rätt lugn kväll med Josefin och svågern Fredrik, vi kanske skulle se en film i biorummet och jag kunde photoshopat lite under tiden. Men istället blev det så att vi åkte till O’learys efter kyrkan med ett gäng! Blev så trevligt att när vi kom hem var det bara att börja packa ihop mig och mina två veckors utspridda pryttlar och sen sova!

Idag börjar jag hemfärden mot Korpet men ska åka förbi Jönköping och vidare mot mitt hemhem i Hillared. Ett styrelsemöte där och imorgon kväll landar jag och Ambulansbilen (Regnr 112) i Habo.

Någon avstickare på vägen hem blir det. Självklart Saltå Kvarn som jag inte hann till på uppvägen men ska nog hitta något mer ställe att invadera.

Ha en toppenfin dag!

2 thoughts on “Hemmåt vi går, eller som tur va åker!

  1. Ja allt roligt har väll ett slut som dom säger 🙂 Det var väldigt roligt att ha dig här ”uppe” ett tag. Att bara kunna ringa och ta en fika, att bara kunna ringa och få sova över! haha Tack och vi ses i sommar tycker jag. Massa kramar Shams 🙂

    Gilla

Lämna gärna din tanke

