Flickornas goodiebags är levererade!

DETTA VAR EN TÄVLING JAG GJORT I SAMMARBETE MED FLERA BRA SAMMARBETSPARTNERS
(Jag har själv inte tjänat något på detta mer än goodwill)

Nu har jag skickat iväg de två vinnarpaketen till en skånetös och en hallandsböna!

Goodiebagens innehåll

Hoppas vinnarna blev nöjda med mitt ihopaplock! 

 

Det som fanns med i Goodiebagsen var

Kort gjort av KulturCramer, jag alltså.
Dessutom en rabatt och en bok från mig.

Maccarons gjorda av Ann i Flickorna i Köket

Ett ängel smyckes set gjort av Anna på Smycken4u

En påse med handkräm och lite blandade prover från Carin Arthursson (Mary Kay)

Tre kort från Glimra förlag

Dessutom en rabatt kupong på Kulturfil från Norrlands Mejerier.

Jag tackar mina samarbetsvänner så mycket och hoppas snart jag får tillfälle att ha tävling igen!
Jag har lärt mig en hel del och nästa gång blir det bara bättre!!

Lämna gärna din tanke

