Hängande och tänkande vaggades jag genom landet syd.

För en vecka sedan var jag i underbara Skåneland! När jag och T sen kom hem hade vår tv och internet gått sönder. Så så gick det med bloggandet. Nu är det tillbaka… I alla fall internet.

Skåneland ja, det är nästan konstigt hur en plats kan ge så mycket ro och glädje. Sen hjälper det klart till att där finns fantastiska människor som låter mig få vara en del i deras familj och smälta in.

Jag hängde i hängmatta, läste bok och funderade över massor av nödvändigt. Dessutom var jag en dag på scoutläger och lagom till helgen så bytte jag familj.

Vi konstaterade att det var 8 år sedan jag började jobba och bo i Sösis. 8 år!

Dessa människor har varit med mig under hela min vuxna tid. Varit med när jag tillslut hittade rätt pojkvän som blev min äkta man. De har varit med och bearbetat sorg efter min mamma och glädjen i olika jobb och tankar.

Kanske blir det bildbomb från resan senare men just nu händer så mycket.

Jag förbereder inför Mullsjö marknad den 16 augusti. Jag har beställningsjobb och dessutom ska jag idag och imorgon jobba på ”boken” aka affären i Habo. Lite pirrigt eftersom jag inte jobbar där på månader. Dessutom börjar jag och T vår gemensamma semester imorgon eftermiddag. Två veckor!!

Ha en härlig dag!

20140808-085239.jpg

Lämna gärna din tanke

