Kom och köp! Hämta visitkort eller beställ!

Hej!
Lite dåligt samvete har jag men det är inget kul att läsa om!

Det mesta kretsar lördagens begivenheter! Jag ska äntligen sälja mina scrapbooking kort! Jag har producerat hela sommaren! Suttit i kylan inomhus och scrappat, när andra klagat på någon slags värmerekord!

Är rätt nervös!

Hoppas du kommer och hälsar på! Mullsjö, vid MSOK stugan, ligger vid Missionskyrkan och hoppas det är skyltat!

Jag har plats 135, vilket inte säger mig så mycket! Mellan klockan 9 och till senast 15. Eller tills alla kort tagit slut (hoppas och drömma kan man!

Bordet

 

Prov”dukade” bordet igår kväll! 

Jag är såå nöjd med allt vi ordnat, jag och Mr T (mest han faktiskt) Vi har målat, fräst och oljat. Igår gjorde T en prisskylt och jag en prislapp! Han ser nog fram emot detta mer än jag. Är mest vettskrämd och nervös över detta! Det mesta jag skrivit upp på fredagens ”att göra”-lista blev gjort på torsdagen.

bild 2

Detta blir priset och mängdrabatten ganska stor! 

Igår kväll fotade jag av alla kort, även de i min lilla realåda, och prismärkte alla. Viktigt att vara tydlig, på så sätt hoppas jag minska några ”vad kostar detta kortet” ”men detta då?” ”Kostar alla kort 30 kronor” osv.

 

Åter igen, hoppas vi ses!

2 thoughts on “Kom och köp! Hämta visitkort eller beställ!

Lämna gärna din tanke

